esrainafrika.reismee.nl

week 3

hoihoi

ik zal maar weer eens eventjes iets schrijven. Ik ben inmiddels al in mijn derde werkweek. Heel leuk.mijn frans schiet voor mijn gevoel niet echt op, maar ze spreken dan ook de hele dag meena daar. Dat begin ik dan weer wel te leren. Raar taaltje. Het gekste dat sommige kindjes doen is over mijn arm wrijven en vervolgens naar hun vingers kijken, alsof ik geverfd ben ofzo en af zou geven. Wel erg grappig.Ondanks dat de achtergrond verhalen vaak triest zijn is het daareen erg gezellige boel.

Zondag zijn we naar een suuuuper mooi strand geweest. Echt zo;n tropisch strand versierd met lampionnen enz. Moet wel zeggen dat ik na 3 weken bijnageen blanken te hebben gezien, enigszins verbaasd was dat dit hele strand er vol mee lag.Hierdoor waren de prijzen helaas ook heel westers. Heerlijke middag, jammer genoeg ook nogal verbrand.

Ondanks dat het al half oktober is(regenseizoen is allang afgelopen)hebben we nog steeds veel last van regen hier. Betekent niet dat het hier ook maar enigszins op de herfst lijkt. Het is BLOEDHEET. Nu om tien uur 's avonds is het nog steeds 30 graden buiten, maar de guard heeft een vest en handschoenen aangetrokken.

De stroom is weer eens uitgevallen dus ik zit hier in het donker te typen op een gelukkig draadloze laptop. Maar iedereen ligt al in bed dus daar ga ik ook maar eens heen. Hele leuke reacties van jullie allemaal!! Oh trouwens, Wees niet bangop de BICE heerst een stricte taakverdeling, en billetjes afvegen hoort niet bij de mijne. Eigenlijk vind ik die taakverdeling niks, maar in dit geval kan ik er wel mee leven. Betekent namelijk ook dat ik niet hoef te dealen met kinderen die in hun broek poepen en gewoon op de grond gaan zitten plassen. Prima:P

Heel veel liefs aan jullie allemaal!! Dankjewel voor jullie reacties

Reacties

Reacties

Maria

Ha Esraatje,
Wat leuk dat het je zo goed bevalt allemaal! Ik ben wel een beetje jaloers op jullie bounty-strand. Als de vieze billetjes niet tot jouw taak behoren, wat doe je dan de hele dag? Daarover heel graag meer details. Ben ook erg benieuwd naar hoe meena klinkt! Liefs Maria

Nadia

Essieee

Grappig lijkt me heel vreemd als ze dat doen mett die vingertjes. Ik ben wel stront jaloers op jouw strant;o
maar volgens mij heb je het daar super leuk:)

xx nadia

Nadia

p.s.

kun je daar goed snorkelen??

xx

hillyelemans@hotmail.com

hoi esra
wat leuk is dat om met jou,iets mee te lezen wat je daar mee maakt en beleeft. late reactie va mij,want ik
wist wel dat je ging,maar niet wanneer.
De fam wordt groter want Eva is ook in verwachting.
rond mei verwacht ze het.
Met jou gaat het goed? Wennen lukt of gaat.
Zulke ernstige regen buien kennen we hier gelukkig
niet.maar die poep broeken gesproken,krijgen ze zo geen kapotte billen, en ben je verder meer bezig of
hoort dat er niet bij.
Maar jij een leuke tijd daar en ben ben ieuwd ,en leuk
wat we nog meer daar van daan te lezen krijgen.

liefs groetjes Hilly

fionaaaa

oke ik heb nu echt heel erg spijt dat we perongeluk de camera zijn vergeten, want ik wil heel graag dat strand zien!!! en die kindjes!! wat super leuk van die verfdinges!
liefsss

Zaar

Hee Ebs!!

O meeaan! Ik zou ook wel daar op het strand willen liggen genieten van dat lekkere warme weer (misschien af en toe wel erg heet:P), hier is het namelijk ongelofelijk koud. Heb van de week allemaal nieuwe winterspullen ingeslagen, dus kan er weer tegenaan dit jaar;) Heb trouwens hele mooie hakken gekocht! volgensmij hadden wij die samen nog gezien bij de sacha, die grijze hakken helemaal van stof gemaakt! Ben ook wel jaloers op het werk dat jij daar doet hoor! so hé, ik zit hier een beetje te ploeteren voor een tentamen en jij hoeft nog niet eens vieze poepluiers(als ze die daar hebben) schoon te maken..
Zo ik stuur al een heel verhaal terug, verwacht trouwens wel een heel verslag als je weer thuis bent hoor;):P Geniet van het weer en alles daar, als je terugkomt hier weet je niet hoe gauw je je moet omkleden zo koud is het hier!
Kus voor mijn esje!

Laura

Hee Es!

Wat mooi om jou verhalen te lezen en je foto's te zien zeg! Ik kan het me alleen zo niet voorstellen terwijl ik hier in mijn huisje op mijn laptopje zit te lezen. Wat een wereld van verschil moet het zijn voor je. De foto's zijn echt mooi maar een foto van jou erbij zou ook leuk zijn, ben benieuwd of je ook al neger bent haha! Ik stuur je binnekort nog een uitgebreide mail!

liefsss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!