esrainafrika.reismee.nl

Nog niet klaar!

hoihoi

ik had jullie al verteld dat ik nog niet klaar was, want ik heb nog een hoop meer te vertellen.

Ten eerste heeft viviane een nieuw meisje bij unicefaangenomen voor een of ander saaiadministratief klusje voor 6 maanden. Ze heet paula, komt uit Italie en woont nu tijdelijk bij ons. Erg leuk!Zij hadinhet pension waar ze eerst verbleefandere niet-togolezen ontmoet en daarmee zijn we zaterdag uitgegaan. Heel grappig om het 'nachtleven' in Lome te verkennen met 2 italianen, een servisch meisje, iemand uit India en iemand uit Frankrijk.

Verder zijn viviane en ik, inmiddels twee weken geleden, naar een modeshow geweest. Het was georganiseerd door een NGO voor gehandicapten en die liepen dan ook mee naast de gewone modellen.(vraag me wel af in hoeverre een modellencarriere in metropoolTogo mogelijk is maarja:P)Viviane moest daar als 'Madame la representante' heen om diplomatiek te zijn en omdat ze liever met mij ging dan met iemand van haar werk, mocht ik mee.

Erg amusant: de meisjes deden heel sexy en de jongens dedenallemaal van die toffe hupsjes.Vrij dom.De jongens hadden gewone shirts met een printje erop gedrukt of blousjes die je hier zeker ook op de markt kunt kopen en de meisjes waren ronduit verschrikkelijk.heel afrikaans geprobeerd westers te zijnenin glansprinten enz. De jurkjes van de presentatrices waren nog erger. In holland kan je dat echt niet aan want dat zou te ordinair zijn. Viv heeft echt een andere smaak, want die vond het geloof ik best mooi:p

Heel gek dat ik alweer bijna naar huis ga! Vind het zelf toch echt een beetje te snel eigenlijk. nu ga ik weer stoppenwant ik heb geen zin meer:P

heel veel liefs aan jullie van mij!!!

Reacties

Reacties

Lotte

Jaaa nog meer te lezen! :) klinkt weer gaaaf (ga ik ooit nog iets anders zeggen? ben bang van niet haha) en wat leuk dat je uit bent geweest! Heb je foto's gemaakt bij de modeshow, ben heel benieuwd naar vrij ordinaire jurkjes in coolcatstijl (dat is meteen waar ik aan denk haha) Esje, geniet nog heeel veel van de laatste weekjes xxx

Maria

Even vlug laten weten dat wij gretig meelezen!

Julia

hee es, wat gek, dat had ik helemaal niet verwacht dat je daar gewoon 's avonds over straat kon als westerling zonder dat dat gevaarlijk was. Vooral gezien je vorige verhalen.
Maar erg grappig om te lezen, leuk dat sarcasme waarmee je alles beschrijft :P ook dingen die soms ook ronduit serieus moeten zijn
Lijkt me echt leuk zo'n modeshow. Wat grappig dat je door vivianne eigenlijk ook heel erg de bovenlaag van togo ziet, of althans, ik neem aan dat niet elke afrikaan naar en tropisch zwemparadijs en een modeshow enzo gaat :P
Groetjes Julia

Zara

Hee lief meisje!:)

Leuk dit te lezen zeg,, maar begin nu wel echt heel goed te merken dat ik je echt mis man:( helemaal niet leuk! maar gelukkig kom je al weer snel terug voor een maandje:) Jeeuj! Leuk om te lezen zeg,, en haha die modeshow, heb je daar nog foto's van kunnen maken of mocht dat niet? ga trouwens nu ook eventjes naar de foto's kijken want zag er net een langskomen die ik nog niet had gezien;)

Hele dikke kus tot snel en veel liefs natuurlijk!(L)
o en trouwens, hp7.1 is echt heeel vet!:P

Lia

Lieve Es, wat super dat je het zo naar de zin hebt daar.
Vanochtend Maria even op de koffie en we bedachten dat de tijd toch ook wel weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel gaat. Geniet nog de laatste week. Heb je vrij gekregen van Viv voor als je moeder er is!!!!!!!! Je kunt haar natuurlijk ook gewoon meenemen.
In ieder geval gaan wij samen wandelen op 1ste kerstdag met jou en jullie nieuwe hondje. Tis maar dat je weet. Dikke kus, Lia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!