esrainafrika.reismee.nl

Live vanuit Ghana

hoi lieve mensen

kim en ik zitten nu 2 dagen in GHana en al een hele boel meegemaakt!

De reis is bijzonder soepel verlopen, alleen strandden we op den duur bij een benzinestation zonder juist nummer van degene die ons moest ophalen, maar door een wonderlijke speling van het lot en 3 errug lieve Ghanezen hebben we hem toch gevonden.

Bekwai is een erg lief dorpje waar we iedere dag in het missiehuis eten. Onze persoonlijke gids is een misdienaar en we hebben ook al een leuke mis bijgewoond, dus spiritueel gaat het erg goed!

nu ga ik stoppen want ik heb gewoon even geen zin meer maarr.... hier is wel mijn nieuwe MTNnr.: 00233 0242627480

We worden helemaal volgestouwd met lekker en vooral HEET eten, maar we zullen in ieder geval niet verhongeren.

De eerste ochtend mochten we fijn om 6.15 uur mee naar de mis dus daar stonden we heel vroeg en moe klaar om te gaan. We waren alleen vergeten de tijd te veranderen wat tot gevolg had dat we 'ergens' in Accra midden in de nacht stonden. We vonden al dat het zo donker was, maar daar hadden we verder niet over nagedacht.

nu ga ik echt stoppen

heel veel liefs aan jullie allemaal!!

Reacties

Reacties

Nadia

Essieeeee!?

Heel mooi dat het zo goed gaat :)
is je gastgezin aardig?
hier ook wel alles goed, behalve dat ik verschrikelijk schoor ben....
maar jaa daar kom ik wel over heen
helaas duurt te pww nog een paar dagen ;'(
Heel veel Plezier verder;)
wel bruin worden hea?

xx?

Maria

Heb hele zaterdag lopen simmen om mijn verdwenen Esje. Zondag na de sms-jes was ik weer gewoon goed. Wel heel fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben. Vertel eens waar/bij wie jullie slapen en met wie jullie in het missiehuis eten enzo. Ben erg ineuwsgierig naar alles. Liefs mij

Marja

Lieve Esra, Wat een fijne berichten allemaal en ook heel fijn dat er nu contact is. Geniet maar lekker!
Liefs

Harm

Lieve Esra,
Ben heel blij met wat jullie allemaal meemaken !
Fijn dat het goed gaat , en zo begrijp ik van Kim worden jullie steeds close' er , slapen tegenwoordig al in een bed ( haha )
Het ga jullie goed !
Liefs Harm

Hans

Hoi Esra, fijn dat de reis goed verlopen is. En wel erg grappig dat net op het moment dat we elkaar aan de lijn hebben over hoe het contact met Br. John gelegd kan worden, hij al voor je staat. Zo zie je maar weer, alles komt goed ;).
Ik begrijp dat jullie op dit moment in Bekwai zitten. Mooie plek. Ik ben benieuwd naar jullie komende verhalen.
Lieve groeten, Hans

Laura

Hee lieve kim en esra,

Ik ben blij om van jullie gehoord te hebben dat jullie veilig zijn aangekomen en ook nog eens zo goed behandeld worden! Gelukkig heb ik hier nog niet het idee dat jullie al weg zijn, maar meer het idee dat ik jullie gewoon eventjes niet gezien heb. Maar helaas duurt dat eventjes nog wel heel lang. Kim ik las dat je geslaagd was voor Cambridge SUPER! goed bezig!!! Ik kijk uit naar jullie volgende verslag!

Veel liefs Laura

PS. Met de intergalactische ruimte wordt specifiek de ruimte tussen twee sterrenstelsels bedoeld, bijvoorbeeld tussen de Melkweg en de Andromedanevel (alleen was het in het lied geloof in interNAgalactisch, maargoed):P

Lotte

Hello chickies! ik doe even hier alleen een reactie, wat leuk klinkt het allemaal :D Ik ben benieuwd naar de volgende post xxxx

fiona

hoooi,, sorry dat ik het pas zo laat lees maar had se-week en verschrikkelijk druk.... morgen nog 2 en dan ben ik klaar en dan kan ik overmorgen weer lekker om 8 uur s'ochtends met de eerste les van mijn LAATSTE MIDDELBARE SCHOOL PERIODE (L)beginnen YES YES YES hahaha

en oowja op de verkeerde tijd opstaan... ik sta ookk regelmatig om 6 uur s'ochtends onder een ijs en ijs koude douche...(mijn wekker is stuk en loopt altijd een uur te vroeg af.....maaar ik vergeet dat de heletijd) slimslimslim
liefs!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!